افشای اطلاعات جدید از گلکسی اس ۲۳ اولترای سامسونگ

بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، گلکسی اس ۲۳ اولترای سامسونگ، کیفیت دوربین خود را افزایش می‌دهد.

در پست اخیر خود در Weibo، افشاگر چندساله Ice Universe مجموعه‌ای از تصاویر آزمایشی را منتشر کرده است، از جمله عکسی که ظاهرا از پرچم‌دار نسل بعدی سامسونگ گرفته شده است. این نمونه‌ها با یک چالش ساده همراه هستند: کدام تصویر با بزرگنمایی ۱۰۰ درصد بهتر به نظر می‌رسد؟

همانطور که اکثر نظرات در مورد این پست موافق هستند، نمونه Galaxy S۲۳ Ultra دارای جزئیات بسیار بیشتری نسبت به دو نمونه باقی مانده است که به ترتیب با Galaxy S۲۲ Ultra امسال و Pixel ۷ Pro گوگل گرفته شده‌اند. این نتیجه قویا نشان می‌دهد که Galaxy S۲۳ Ultra جدید عکس‌های واضح‌تری نسبت به مدل امسال ارائه می‌کند، احتمالا به لطف گنجاندن سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید که تقریبا تعداد پیکسل‌های دوربین اصلی را دو برابر می‌کند.

البته کیفیت تصویر بسیار واضح است. تصویر آزمایشی نمای نزدیک از یک کدو تنبل کوچک، شامل طیف بسیار محدودی از رنگ‌هاست و هیچ چالشی از نظر محدوده دینامیکی، عمق میدان، تشخیص چهره یا بازتولید رنگ پوست ایجاد نمی‌کند؛ همه این‌ها می‌توانند تاثیر بسیار بیشتری بر کیفیت درک شده نسبت به وضوح به تنهایی داشته باشند. همچنین چیزی به عنوان تیز کردن بیش از حد وجود دارد و به نظر من، نمونه Galaxy S۲۳ Ultra در اینجا بسیار به آن نقطه نزدیک شده است. برخی از جزئیات دقیق‌تر وقتی از نزدیک مشاهده می‌شوند، ظاهری کاملا «دیجیتال» دارند.

گلکسی اس ۲۳ اولترای سامسونگ

در هر صورت، رونمایی‌های قبلی گلکسی S۲۳ Ultra پیشرفت‌های چشمگیری در دوربین و سایر بخش‌های حیاتی مانند عکاسی در شب را پیش‌بینی کرده بودند. اگر بخواهیم جزئیات زیادی به این لیست اضافه شود، باید منتظر دوربین گوشی‌های هوشمند پرچمدار قدرتمند سامسونگ در سال آینده باشیم.


بیشتر بخوانید 


منبع: forbes

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار