معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی برای حمایت ویژه از واحدهای صنعتی فعال و نیمه فعال شهرک صنعتی بیرجند قول مساعد داد.

در جریان بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی در بیرجند، کارخانه داران به بیان مشکلات و موانع پیش روی تولید و فروش محصولات خود پرداختند.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: در جهت نهضت احیای واحد‌های صنعتی از چند واحد فعال، نیمه فعال و تعطیل بازدید کردیم و مطابق با سیاست‌های کلان ملی و استانی برای حمایت از واحد‌های فعال در جهت توسعه و افزایش نیرو و اشتغال نهایت تلاش و همکاری را انجام می‌دهیم.

او افزود: تلاش می‌کنیم تا واحد‌های نیمه فعال به ظرفیت اسمی و واقعی خود برسند و مشکلات واحد‌ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع استان مطرح شود و در جهت رفع مشکلات بیمه‌ای، معوقات بانکی، مالیات، و تسهیلات اقدامات لازم صورت گیرد.

اشرفی بیان کرد: در مورد واحد‌های تعطیل نیز نیاز به برنامه ویژه در جهت نهضت احیای واحد‌های صنعتی هستیم و در گفتگو با سرمایه گذاران این واحد‌ها مشکلات و دلایل آن بررسی و تلاش می کنیم از ظرفیت‌های حمایتی و تبصره ۱۶ و ۱۸ استان کمک گرفته تا این واحد‌ها احیا شوند و شاهد تحول در سطح واحد‌های تعطیل استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا یکسال آینده بخش زیادی از واحد‌های تعطیل به چرخ تولید برگردند.

او ادامه داد: در جریان این بازدید از واحد‌های در حوزه سازه‌های فلزی و سوله ای، مصنوعات چوبی، صنایع غذایی و کشاورزی بازدید شد که برخی از آن‌ها از نحوه رفتار و برخورد با آن‌ها در گذشته گلایه‌مند بودند که ما آمادگی کامل خود در جهت رفع مشکلات این واحد‌ها را اعلام می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.