استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱۳ میلیارد تومان در ۶ ماهه نخست امسال به شهرداری‌های این استان با هدف بهبود وضعیت اعتباری آنان، کمک شده است.

 حسین مدرس خیابانی در همایش شهرداران سیستان و بلوچستان گفت: بودجه شهرداری این استان ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است که ۵۹ درصد آن به شهرداری زاهدان اختصاص دارد.

وی بیان کرد: هم‌اینک ۵۵ شهرداری سیستان و بلوچستان از دستگاه‌های اجرایی بیش‌از چهار هزار میلیارد تومان طلب دارند که پرداخت آن‌ها بخش از مشکلات شهرداری استان را برطرف مرتفع خواهد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان میزان دفع زباله توسط شهرداری استان را سالانه بیش‌از ۳۵۵ هزار تن عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها باید به شهرداران و شهرداران نیز به مردم خدمت کند.

وی ادامه داد: یکی از عوامل مهم عدم موفقیت مدیران نداشتن نظم است بنابراین باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی در قالب یک ساختار طبقه بندی شده برنامه‌ها اجرا شود.

مدرس خیابانی افزود: بی‌توجهی به مقررات از ۲ منظر باعث شکست مدیران می‌شود اول اینکه مدیران این مقررات و امتیازات خود را نمی‌دانند و دوم محدودیت‌ها برای تصمیم‌گیری است لذا نباید تصمیمی بگیریم که خارج از اختیارات ما باشد.

وی با تاکید بر اهمیت مشورت تصریح کرد: خود محوری باعث شکست مدیران می‌شود و نباید فکر کنیم دانای عالم هستیم چرا که این امر قطعا موجب زمین خوردن خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اگه کمک شده چرا شهرداری زاهدان حقوق نمی‌ده
هنوز نتونسته حقوق نیروهای شرکتی اداری رو به روز کنه طی هشت ماهه گذشته از سال جاری فقط دوتا حقوق رو دادن اونم با کلی منت
آخرین اخبار