رئیس پلیس راهور استان یزد از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در صفاییه یزد خبرداد.

سرهنگ زارع رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: با توجه به نارضایتی‌هایی که در محدوده صفائیه ناشی از ترافیک‌های سنگین داشته ایم و زندگی روز مره مردم را مختل کرده بود موضوع در شورای ترافیک بررسی ونهایتا در جهت رفع این معضل تصمیماتی اتخاذ شد. 

او با تشریح این محدودیت ها ادامه داد: بلوار دانشگاه یزد به خیابان ملاصدرا و وزیری محدودیت یک طرفه شدن مسیر را خواهیم داشت و همچنین از ملاصدرا به دانشگاه یک طرفه خواهد بود. مسیر از بلوار وزیری به بلوار دانشگاه به سمت خیابان منتظر الفرج هم یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: از تقاطع سید حسن نصرالله به سمت بوستان پرستار در تقاطع کاملا مسدودسازی صورت می‌گیرد و کسانی که قصد تردد در این محدوده دارند می‌توانند از مسیر‌های فرعی استفاده کنند. در بلوار شهید قندی هم بریدگی‌های حد فاصل میدان ریاضی یزدی تا میدان اطلسی انسداد بریدگی را خواهیم داشت.

سرهنگ زارع ادامه داد: دربلوار شهیدان اشرف هم حد فاصل میدان وتقاطع اطلسی تا سیتی سنتر انسداد بریدگی در این محدوده را خواهیم داشت که این تصمیمات از امروز ساعت ۱۸ اعمال می‌شود.

همچنین وی گفت:یکی دیگر از نارضایتی‌هایی که در شهرستان یزد ایجاد شده به ویژه در منطقه صفاییه آلودگی صوتی وبعضا تردد‌های بی مورد وترافیک‌های تصنعی در این منطقه که توسط پلیس با استفاده از دوربین‌های کنترل تردد رصد شده وخودرو‌هایی که تعداد ترددشان از حد مجاز بیشتر باشد قطعا با آن‌ها بر خورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: خودرو‌های پر ترددعلاوه بر ثبت در سیستم توقیف و به پارکینگ نیز منتقل می‌شوند.

سرهنگ زارع افزود: رانندگان متخلف هم اعمال قانون می‌شوند و با عواملی که با تردد متعدد و بوق‌های ممتد موجب نارضایتی اهالی شوند، برخورد وخودرو‌ها متوقف و به پارکینگ فرستاده می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.