دبیر اجرایی سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان گفت: پس از یک هفته بازبینی نمایش‌های متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان، نمایش‌های راه یافته به این جشنواره معرفی شده اند.

سید ابوالفضل هاشمی گفت: طی این مدت جمال ناصر بلیده، سلمان فارسی صالح زهی و رضا جناآبادی به عنوان باز بینان استان ۱۲ نمایش از زاهدان، یک نمایش از زابل، یک نمایش از زهک و سه نمایش از شهرستان کنارک را مورد بازبینی قرار دادند که در نهایت هشت نمایش برتر به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان معرفی شدند.

وی بیان کرد: نمایش‌های "زندگی سگ مرده" به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی مرتضی مودی، "گاو مرد" به نویسندگی منصور فارسی و کارگردانی سعید کیخا، "نورولوژیست" به نویسندگی و کارگردانی مهرداد درگی و نمایش "مردمان مرد" به نویسندگی و کارگردانی ارسلان محبی از جمله نمایش‌های راه یافته به این جشنواره هستند.

هاشمی ادامه داد: نمایش "کوتوله ها" به نویسندگی حسین ناظمیان پور و کارگردانی حسین گوهری، "من روناک هستند" به نویسندگی اعظم آقایی و کارگردانی معین زنده دل به همراه نمایش "گل زخم" به نویسندگی سید صادق فاضلی و کارگردانی سحر کیخا جوان، نمایش "غروب فروغ" به نویسندگی سعید بادینی و کارگردانی حامد سراوانی و قضیه اونجوری که به نظر میاد نیست به نویسندگی و کارگردانی صادق خیاط، دیگر نمایش‌های جشنواره تئاتر استانی خواهند بود.

دبیر اجرایی سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان گفت: در نهایت پس از معرفی نمایش‌های راه یافته برنامه ریزی نهایی این جشنواره استانی از ۲۸ لغایت ۳۰ آبان ماه در مجتمع تئاتر شهر زاهدان برگزار خواهد شد و در پایان آن دو نمایش برتر استان به دبیرخانه تئاتر فجر کشور معرفی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار