استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران فرهنگی باید نوآوری ساختاری، ایجادانگیزه،خلاقیت و ابتکار عمل داشته باشند زیرا فرهنگ اگر زیرساخت مطلوبی داشته باشد دشمنان برای نفوذ همیشه ناکام خواهند ماند.

 حسین مدرس خیابانی  در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان این اداره‌کل اظهارداشت: حرکت فرهنگ، نرم و تدریجی است و شاخصی برای اندازه گیری آن نیست.

وی با اشاره به حرکت نرم فرهنگ در جوامع افزود: بسیاری از بحران‌های امنیتی با نفوذ و ورود فرهنگ می‌تواند غبار نا امنی را از آن مکان دور کند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در برهه‌ای که دچار شبیخون و تهاجم فرهنگی بشویم با نوآوری و ساختار فرهنگی زمینه حرکت روبه جلو فراهم خواهد شد.

وی با تاکیدبر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی خاطر نشان کرد: هنگامی که رسانه پا به پای امور اجرایی باشد، قطعا فضای مجازی معاند در شایعه پراکنی با شکست روبرو خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی سیستان و بلوچستان نیز اظهارداشت: یکی از اهداف مهم این اداره‌کل تا پایان سال برگزاری چند برنامه مهم با توجه به ظرفیت هر شهر در سطوح شعر،موسیقی، تئاتر و سایر بخش‌ها در سطح استان است.

علی سرگزی با درخواست کمک به فراهم سازی مجتمع رسانه‌ای ادامه داد: تجمیع رسانه‌ها در یک مکان در اطلاع رسانی به موقع و معرفی فعالیت‌ها، شاخص‌ها و عملکرد دولت بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های مشترک در برگزاری هفته‌ها و روزهای فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی نتیجه مطلوبی را بدنبال خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار