دشمنان با ریشه و بنیان‌های انقلاب اسلامی مشکل دارند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: دشمنان با ریشه و بنیان‌های انقلاب اسلامی مشکل دارند و با اقتدار جمهوری اسلامی مخالف هستند.

 کبیری معاون سیاسی و امنیتی استاندار در نشست آگاه سازی سیاسی در قرارگاه لشکر ۱۶ قزوین به مخاطراتی که انقلاب اسلامی را از همان ابتدای پیروزی تهدید می‌کرد اشاره و اقداماتی را که از سوی رژیم بعثی صدام برای تجزیه ایران صورت گرفت تشریح کرد.

کبیری افزود: چطور شبکه‌های فارسی زبان بیگانه دائم بدون هزینه و ۲۴ ساعته برای ما برنامه رایگان می‌سازد و اخبار آشوب‌ها و ناآرامی‌ها را دائما پوشش می‌دهند.

وی گفت: این‌ها همه نقشه شوم دشمن است آن‌ها با اقتدار جمهوری اسلامی مخالف هستند و متاسفانه در بعضی جا‌ها نتیجه هم می‌گیرند.

سید عباس هاشمی استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دیگر سخنران این مراسم گفت: سنتکام رسما بصورت خاص نیروی سایبری و فضای مجازی خودش را فعال کرد و معلول اتفاقاتی است که در جنگ جهانی دوم در صحنه بین الملل اتفاق افتاد.
هاشمی افزود: آنچه از خاکستر جنگ جهانی دوم بیرون آمد جنگ سرد نام گرفت و جهان دو قطبی شد و شوروی و آمریکا شکل گرفت و آخرین ضربه در امپراتوری بریتانیا زده شد.

وی ادامه داد: درنتیجه دهه ۱۹۵۰ سال‌های عقب نشینی بریتانیا از کانال سوئز و دیگر مستعمرات بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار