مدیر حج و زیارت استان قزوین از همه دارندگان فیش‌های حج تمتع خواست با ورود به سامانه Reserve.haj.ir برای بروز رسانی اطلاعات خود مبادرت کنند.

عباس دمیرچی، مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: با توجه به ضرورت برنامه ریزی سازمان حج و زیارت برای اعزام ودیعه گذاران حج تمتع و همچنین ایجاد پل ارتباطی میان سازمان و ودیعه گذاران و اطلاع رسانی‌های مختلف، تمامی سپرده گذاران حج تمتع با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع به آدرس Reserve.haj.ir نسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود، اقدام کنند.

دمیرچی خاطرنشان کرد: برای برخی از متقاضیان به دلیل جابه‌جایی شهر یا استان محل سکونت، امکان برنامه ریزی‌های اعزام و آموزش و اطلاع رسانی مناسب در بستر شبکه‌های مختلف برای آینده به اندازه کافی وجود ندارد بنابراین ضروریست که مبادرت به بروزرسانی اطلاعات خود نمایند.

وی افزود: نیاز است همه دارندگان فیش‌های حج تمتع، اطلاعات خود از جمله شماره تلفن همراهشان را در سامانه ثبت و بروز کنند. این بروز رسانی به منظور ارسال بموقع پیام‌ها و اطلاعیه‌ها مربوط به حج برای متقاضیان است.

مدیر حج و زیارت استان قزوین با بیان اینکه تمام دارندگان فیش‌های حج تمتع فارغ از اینکه در سال آینده قصد تشرف به حج را دارند یا خیر، باید به سامانه Reserve.haj.ir مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند، تصریح کرد: در صورتی که فردی اطلاعات خود را بروزرسانی نکند زمینه اطلاع رسانی از سوی سازمان حج و زیارت نخواهد بود، اما با تکمیل اطلاعات در جریان اطلاعیه‌ها و اخبار مهم مربوط به حج قرار خواهند گرفت.

دمیرچی تأکید کرد: بدیهی است، مراجعه به این سامانه و اخذ کد رهگیری صرفاً به منظور بروزرسانی اطلاعات فردی افراد است و تشرف به حج تمتع بر اساس تعداد ویزای تخصیصی به ایران در هر سال و دعوت از مشمولان تشرف بر اساس اولویت‌های قبوض ثبت نامی و نیز ضوابط کشور میزبان خواهد بود و سازمان حج و زیارت بر این اساس، نسبت به برنامه ریزی، فراخوان و اعزام افراد، عمل خواهد کرد.

برچسب ها: حج و زیارت ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.