مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: امسال ۷۰۰ مددجوی زیر پوشش این نهاد در جشنواره "باران وحی" شرکت کردند که در نهایت ۲۷ نفر برگزیده کشوری شدند.

مجید الهی راد گفت: امسال ۷۰۰ نفر از فرزندان مددجوی استان در جشنواره  بارا وحی شرکت کردند که ۷۷ نفر به مرحله استانی راه یافته و ۲۷ نفر برگزیده کشور شدند.

او گفت: این جشنواره در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: این افراد در رشته‌های حفظ عمومی، صحیح خوانی و نقاشی موفق به کسب رتبه اول در کشور شدند.

او گفت: این جشنواره با هدف شناسایی، توانمندسازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار شد.

الهی راد گفت: در جشنواره باران وحی سال گذشته نیز ۳۵۴ نفر شرکت کرده بودند که در نهایت ۲۱ نفر شایسته تقدیر و ۴۳ نفر برگزیده استانی شده بودند و از این تعداد ۱۷ نفر به مرحله استانی و پنج نفر نیز به مرحله کشوری راه یافتند.

او با اشاره به جنبه‌های تربیت دینی و تأثیر مفاهیم ژرف قرآنی بر تربیت دانش آموزان به برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی با هدف توسعه فرهنگ و نشر قرآن در جامعه تأکید کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: با توجه به مسائل و مشکلات امروز جامعه، لزوم توجه به قرآن و تدبیر در آیات و روایات با توجه به تشابه اتفاقات اخیر با حوادث گذشته احساس می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.