مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: جشنواره فرهنگی و هنری با رویکرد قرآنی باران وحی برای ششمین سال پیاپی در استان به صورت غیر حضوری از ۳۱ خرداد برگزار می‌شود.

مجید الهی راد   گفت: این جشنواره با رویکرد قرآنی و همزمان با سراسر کشور و در بین خانواده‌های مددجویان تحت حمایت آغاز خواهد شد.

او گفت: جشنواره قرآنی باران وحی با هدف شناسایی، توانمند سازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: جشنواره باران وحی در سه سبد آوایی، مفاهیم و هنری و در سه رده سنی زیر ۱۲ سال،۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار خواهد شد.

او گفت: سبد آوایی در رشته های: تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، صحیح خوانی، اذان، صحت قرائت نماز، دعا خوانی و مداحی سبد مفاهیم شامل رشته های: فهم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه و سبد هنری شامل رشته های: نقاشی، خوشنویسی و قصه‌گویی است. 

الهی راد با اشاره به کسب ۲۵ رتبه کشوری و ۹۵ رتبه برتر استانی توسط مددجویان خراسان شمالی در جشنواره باران وحی سال گذشته، خاطرنشان کرد: زمان ثبت‌نام و ارسال آثار از ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ (هم زمان با ایام با عظمت ماه مبارک ذی الحجه) شروع و در ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه داوری آثار مرحله استانی هم‌زمان با ارسال آثار آغاز و تا پایان شهریور ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: پس از پایان داوری کلیه استان‌ها، آثار بررسی و مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

الهی راد با بیان اینکه این جشنواره به‌صورت دومرحله‌ای (استانی و ملی) و کاملاً غیرحضوری برگزار می‌شود، ادامه داد: شرکت در جشنواره از طریق ورود به سامانه هم‌گروه، از طریق سامانه سها بوده به آدرس soha.emdad.ir در دسترس کلیه مددجویان قرار دارد.

او  ادامه داد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره به واحد فرهنگی دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها مراجعه کنند و به برگزیدگان اول تا سوم مراحل کشوری و استانی جشنواره باران وحی هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت.

مریبان و فعالان قرآنی که تمایل به همکاری با واحد فرهنگی کمیته امداد در راستای ارتقاء و آموزش رایگان قرآن به مددجویان تحت حمایت را دارند، می‌تواننند با مراجعه به واحد فرهنگی دفاتر کمیته امداد در استان و ثبت نام به عنوان همیار قرآن و عترت به جمع همیاران قران و عترت بپیوندند.

برچسب ها: باران وحی ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.