رئیس دادگستری سیرجان گفت: با تلاش شورای‌های حل اختلاف زندان سیرجان طی 6 ماه گذشته، موجبات آزادی ۱۸ مددجوی زندان سیرجان فراهم شد.

حجت الاسلام  محمود محمدی با تبریک ۱۸ آبان سالروز تاسیس شورا‌های حل اختلاف و با قدردانی از تلاش اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف که بی بدیل در امر صلح و سازش فعالیت می‌کنند، گفت: طی ۶ ماه امسال با همت و پشتکار شورای حل اختلاف شهرستان سیرجان، ۳ هزار و ۱۴۳ فقره پرونده به صلح و سازش منجر شده است.

او افزود: در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ در شورای حل اختلاف شهرستان سیرجان از ۱۱ هزارو ۹۶۴ فقره پرونده وارده، ۱۱ هزارو ۷۵۱ فقره پرونده مختومه شده است.

به گفته رئیس دادگستری شهرستان سیرجان، نسبت پرونده‌های مصالحه شده نسبت به پرونده‌های قابل صلح در این حوزه قضایی، ۴۱ درصد می‌باشد.

او با اشاره به اینکه در شعبه اجرای احکام سیرجان طی ۶ ماه گذشته، هزار و ۱۸۳ فقره پرونده مختومه شده است، بیان کرد: همچنین شعب زندان در این حوزه قضایی موجبات آزادی ۱۸ مددجو را فراهم کرده اند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۵۴ هزار و ۳۸۸ ابلاغیه ارسال شده، گفت: طی ۶ ماه نخست سال، ۴۹ هزار و ۴۵۸ ابلاغیه به صورت الکترونیکی ارسال شده که درصدی برابر با ۹۲ درصد را رقم زده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار