سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: عمده مشکل در تکمیل بیمارستان جدید ولیعصر اراک مجموعه اقدامات و فعالیت‌های ناقص پیمانکار قبلی است.

امانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه  سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان ولیعصر (عج) اراک مصوب شد گفت: این طرح درمانی برای تکمیل و بهره‌برداری با کمبود منابع مالی مواجه نیست و مهمترین مشکل زمان است و برخی مشکلات در روند ساخت این طرح به سال‌های گذشته باز می‌گردد که واحد حقوقی و بازرسی در این زمینه فعال شده است.

امانی افزود: اکنون ۳۰۰ نفر در فرآیند تکمیلی طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک همکاری دارند و این طرح درمانی ۸۳ تا ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عمده مشکل در تکمیل این طرح، مجموعه اقدامات و فعالیت‌های ناقص پیمانکار قبلی است.


تمصیم توسعه یا بیمارستان جدید ولیعصر اراک از سال ۱۳۸۴ با مصوبه هیات دولت کلید خورد و کار ساخت این بیمارستان  در سال ۱۳۸۸ آغاز  و مدام روند ساخت متوقف شد.

به دلیل قدمت بالای بیمارستان کنونی و حجم مراجعات کلید خورد   مقرر شد  بیمارستان جدید ولیعصر اراک در ۱۳ طبقه با ۳۲۰ تخت ساخته شود، اما از همان ابتدا مشکلات بسیاری در مسیر ساخت این بیمارستان پدید آمد.

بیست و هشتم تیر ۱۴۰۱ دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این بیمارستان ۴۷۰ تختخوابی با مجموع ۶۳ هزار متر مربع بنا در حال احداث است که ابنیه و نما با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد در مراحل پایانی نازک کاری است و کل مجموعه شامل ابنیه و تاسیسات ۸۵ درصد پیشرفت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.