معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری اردکان گفت: تاکنون ورزشکاران بسیاری در این شهرستان افتخارآفرینی کرده اند، اما زیرساخت‌های مناسبی در این شهرستان وجود ندارد.

رضا رضایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری اردکان در آیین تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان اردکان گفت: این شهرستان مملو از استعداد‌های ورزشی که علی‌رغم این پتانسیل‌ها، گاهی امکانات مورد نیاز برای پرورش این امر و حفظ و تحول پتانسیل‌ها را آن‌طور که باید ندارد.

او در ادامه افزود: رسیدن به زیرساخت‌های مطلوب ورزشی نیازمند مدیریت فعال دارد که بتواند مطالبات مردمی را پیگیری کند و به خواسته‌های آن‌ها پاسخ دهد.

معاون فرماندار اردکان با بیان اینکه در آینده‌ای نه چنان دور با جوانان، نوجوانان و کودکانی روبرو هستید که نیاز به امکانات تفریحی ورزشی دارند تصریح کرد: به فکر آینده جوانان باشید.

رضایی اظهار داشت: مشکل کمبود بودجه و اعتبار در شرایط فعلی مشهود است، اما با پیگیری‌های مسوولان اعتبارات به اختصاص خواهد یافت.

در این آیین، با حضور معاون فرماندار اردکان، معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسوولان شهرستان از زحمات سعید بهشتی تقدیر و علیرضا محمدی به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان معرفی شد.

اردکان ۳۸ هیات ورزشی دارد و مرکز این شهرستان ۱۵۰ هزار نفری در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار