صفری گفت: مسئولان حراست نباید جناحی عمل کنند، آن‌ها باید در چارچوب نظام و ولایت فقیه گام بردارند.

مهدی صفری مشاور و مدیر کل حراست استانداری یزد در آیین تکریم و معارفه مسئول حراست فرمانداری اردکان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم و مسئولان این شهرستان دارای همبستگی بی نظیری هستند، اظهار داشت: هدف خروجی نهایی از کار حراست باید بهبود عملکرد سازمان و افزایش رضایتمندی مردم باشد که با فراهم سازی زمینه‌های ارتقای خدمات رسانی در دستگاه‌ها میسر می‌شود.

او اضافه کرد: حراست نمودن، شغل نیست یک اعتقاد است.

مدیر کل حراست استانداری یزد با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: حراست باید آن چنان قانونی و قدرتمند عمل کند که خود در مسیر تهمت‌ها قرار نگیرد.

صفری یادآور شد: مسئولان حراست باید از رنگ‌ها مبرا و از اصل ولایت فقیه، اصول دین، انقلاب و اسلام دفاع کند.

او افزود: یک مسئول باید مشاور، امین، وظیفه شناس با روابط عمومی خوب و چشم و گوش دستگاه‌های دولتی باشد.

مدیر کل حراست استانداری یزد با اشاره به اینکه مسئول حراست باید بداند تعداد زیادی افراد رفتار و عملکرد وی را رصد می‌کنند، ادامه داد: رفتار یک حراستی و خانواده اش نباید خارج از شئونات اسلامی باشد.

فرماندار اردکان نیز در ادامه با بیان اینکه مسئولان حراست در همه دستگاه‌ها یک تکلیف بزرگی به مانند انبیای خداوند بر عهده دارند و آن صیانت از انسانیت است، تصریح کرد: حراست مسئولیت سنگین صیانت از خود و دستگاهی که مشغول به کار است بر عهده دارد.
حسین سبزواری اظهار داشت: افرادی که این وظیفه سنگین را بر دوش دارند ایثارگرانه به خدمت می‌پردازند.

او با بیان اینکه حراست به منزله چشم است و وظیفه دیدن را بر عهده دارد تصریح کرد: اگر حراست خوب عمل نکند کل مجموعه تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

فرماندار اردکان در ادامه از زحمات ناصر پایدار تقدیر و تشکر کرد و محمد افخمی را به عنوان سرپرست حراست فرمانداری اردکان معرفی نمود.

محمد افخمی سرپرست حراست فرمانداری اردکان هم با بیان اینکه امیدواریم به لطف خداوند متعال و عنایت امام زمان وظایف و برنامه‌هایی که بر عهده اینجانب گذاشته شده را نحو احسن انجام دهم تصریح کرد: اطمینان می‌دهم که رهنمود‌های مسوولان عزیز را سرلوحه کار خود قرار خواهم داد و تعهد می‌دهم که قانون مدار، صیانت و حفاظت مجموعه و حفظ بیت المال گام خواهم برداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار