قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما در جهاد تبیین می‌خواهیم پیشرفت‌های انقلاب را روایت کنیم چرا که دشمن از این پیشرفت‌ها در رنج و عذاب است و این شکوه و عظمت را نمی‌تواند تحمل کند.

 حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی شامگاه یکشنبه در «سوگواره شعر شهیدان حرم» که به مناسبت هفتمین روز شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی (ع) در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد گفت: آغاز فتنه‌ها آنجا است که هوا و هوس سر بر می‌آورد و امروز نیز آنچه که در کشور رخ می‌دهد و شاهد آن هستیم از همین دست بوده و رسالت ما نیز در این عرصه، تبیین واقعیات است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند جهاد تبیین وظیفه همگان است که اگر ما روایت گر نباشیم دشمنان روایات دروغ را برای جامعه بازگو می‌کنند و در پی آن فجایعی بزرگ رخ می‌دهد.

حجت الاسلام حریزاوی عنوان کرد: این روز‌ها شعرا در خصوص حوادث اخیر در کشور به ویژه حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی (ع) خوب سرودند و امید است شاعران در این زمینه بیشتر فعال باشند و با شعر‌های حماسی خود جریان فتنه را خنثی کنند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: در عرصه جهاد تبیین دو چیز را می‌خواهیم سلب کنیم که یکی سیطره غرب و دیگری غرب زدگی و غرب زدگان است.

حجت الاسلام حریزاوی با بیان اینکه باید اندیشه ناب اسلام که در بیان امام و رهبری است تبیین کنیم افزود: ما در جهاد تبیین می‌خواهیم پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را روایت کنیم چرا که دشمن از این پیشرفت‌های ملت ایران در رنج و عذاب است و این شکوه و عظمت را نمی‌تواند تحمل کند که اهل شعر و ادب می‌توانند این پیشرفت چه در عرصه داخلی و چه در سطح جهان را برای جامعه با زبان شعر معنا کنند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: آنچه در عصر حاضر بر بشر می‌گذرد ناشی از سیطره غرب است که واژه‌های زن و آزادی را می‌خواهند در راستای تمایلات نفسانی و شیطانی منحصر کنند.

حجت الاسلام حریزاوی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی پیشرفت‌هایی داشته است که باید جهاد تبیین به این عرصه و به اثبات و ایجاب میانی سترگ انقلاب اسلامی بپردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار