امام جمعه یاسوج گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی یک قدرت بزرگ است.

امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به بصیرت مردم ولایت مدارو استکبار ستیز استان گفت: مردم کهگیلویه وبویراحمد در موقعیت‌های حساس نظام اسلامی پای کار آمده و این حرکتشان قابل تحسین است.

آیت‌الله سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب حوادث زیادی در ایران رخ داد، اما مردم انقلاب را رها نکردند افزود: امروز شاهد ایران پیشرفته و توسعه یافته هستیم که قبل از انقلاب مستعمره آمریکا بود.

امام جمعه یاسوج اضافه کرد: امروز و فردا‌ها متعلق به جوانان و نوجوانان این سرزمین مقدس است و آنان باید بیدار باشند که الحمدالله هم اینگونه است.

آیت‌الله حسینی با اشاره به دروغ پردازی دشمنان اسلام گفت: استکبارمی‌خواهد با دروغ پردازی این انقلاب را ریشه کن کند، اما نظام اسلامی نظام عقلائی است و مردم این نظام را پذیرفته و با جان دل از آن نگهداری می‌کنند.

او از استقبال بی نظیر مردمی در مراسم تشییع شهدای شاهچراغ تقدیر کرد و افزود: در شهرستان بهمئی بیش از ۳۰ هزار نفر برای بدرقه شهدای ترور به میدان آمدند، اما هیچ تصویری از این جمعیت انبوه در رسانه‌های معاند و ضد انقلاب پخش نشد.
 
آیت‌الله حسینی عنوان کرد:۱۰۰ نفر انسان فریب خورده جایی جمع می شوند و شعارساختار شکنانه سر می‌دهند این در حالیست که رسانه‌های معاند این عده کم را به کل مردم ایران ایران نسبت می دهند که دروغ بزرگ و آشکاری است.
 
خطیب نماز جمعه یاسوج با بیان اینکه چهار نفر خیابانی را می‌بندند و مردم را وادار می‌کنند که ماشین نیروی انتظامی را سنگ باران کنند و جوان طلبه و بسیجی را آتش بزنند عنوان کرد: آیا این‌ها دیکتاتور نیستند و تفکر آن‌ها آمریکایی داعشی نیست؟

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه چنین افرادی اگر جایی حاکم شوند همه را قتل عام می‌کنند افزود:این‌ها معتقد به ناموس نیستند حتی خود بنی صدر خائن گفته بود که ناموس برای غرب معنایی ندارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.