فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۳۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در استان خبر داد.

یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: به منظور ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی و شهرستان‌های تابعه به منظور کشف مواد مخدر، جمع‌آوری سلاح و مهمات و ... در نقاط آلوده و جرم‌خیز لرستان در چندین مرحله طی ۲۴ ساعت گذشته به اجراء گذاشته شد.

او افزود: در این طرح ۳۵ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۲۹۹ عدد انواع فشنگ کشف و ۱۰ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: ضمن پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و کشف بیش از ۱۶۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر، ۳۱ خرده فروش مواد مخدر و معتاد پرخطر دستگیر و جمع‌آوری شدند.

الهی کشف مقادیری انواع کالای قاچاق و دستگیری ۴ نفر قاچاقچی و ۲۱ سارق سابقه‌دار را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

او با اشاره به توقیف چندین دستگاه خودرو در این رابطه، گفت: پلیس لرستان با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، قاچاقچیان، سارقان و هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس را برخورد با جرایم خشن اعلام کرد و گفت: داشتن سلاح غیرمجاز علاوه بر اینکه برابر قانون جرم بوده و طبق قانون برای دارندگان این سلاح‌ها مجازات تعیین شده، زمینه‌ساز بروز درگیری، قتل و ناامنی است که پلیس قاطعانه با حاملان و دارندگان این گونه سلاح‌ها برخورد می‌کند، لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این زمینه مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.