دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

مراسم ۱۳ آبان روز جمعه به صورت راهپیمایی در ۳۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از عموم مردم برای حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به شرح زیر است:

در صحنه حوادث و رخدادهای۱۳ آبان، مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری وجود دارد که هریک به تنهایی می‌تواند منشاء تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی و آرمان گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

تلاقی سه رویداد مهم تاریخی (تبعید حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه»، حمله دژخیمان رژیم پهلوی به دانش آموزان مظلوم در سال ١٣۵٧ و همچنین خروش انقلابی دانشجویان پیرو خط امام و تسخیر لانه جاسوسی آمریکادر بهمن ماه ١٣۵٨) نقطه عطف بزرگی در تاریخ پر افتخار انقلاب ایران به شمار می‌رود.

این روز بزرگ و حماسه ساز، هر ساله یاد آور طنین فریاد‌های آزادی خواهی و عدالت گستری و ظلم ستیزی بت شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است که انقلاب دوم در تسخیر جاسوسخانۀ امریکا و شکست هیمنۀ پوشالی آمریکای جنایتکار و تروریست پرور توسط دانشجویان مسلمان پیروی خط امام، نام گذاری شد، و به عنوان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران جلوه نمایی می‌کند.

امسال در حالی به استقبال یوم الله ۱۳ آبان می‌رویم که شاهد حلقه‌ای جدید از پازل خباثت و جنایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به سرکردگی امریکای تروریست پرور به دست عمال و مزدبیگران داخلی شان در حرم امن حضرت احمد ابن موسی «علیهما السلام» شاهچراغ و به خاک و خون کشیدن و قتل عام مردان و زنان و کودکان بی گناه این مرز و بوم هستیم که با کمک دنباله‌های خود و رسانه‌های ضد انقلاب خارج نشین، خط اغتشاش و ناآرامی را در ایران پیگیری می‌کنند.

اگر چه دشمن با هوشیاری و بصیرت ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و اقدام قاطعانه و به موقع نیرو‌های انتظامی و امنیتی، موفقیتی نداشته، بلکه دست و پا زدن‌ها و عقده گشایی‌های از روی استیصال و درماندگی در مواجهه با ایران قوی و مستقل است و از نشانه‌های بارز زوال و افول استکبار و رژیم امریکاست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، از عموم مردم ولایتمدار و استکبارستیز استان به ویژه قشر فرهیخته دانش آموزان و دانشجویان عزیز، دعوت می‌کند تا با حضور شکوهمند و دشمن شکن خود در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان، با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امامین انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای اخیر مدافع امنیت و حرم شاهچراغ، تجدید میثاق نمایند.

مراسم ۱۳ آبان روز جمعه به صورت راهپیمایی در ۳۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود و این راهپیمایی در شهر اراک ساعت ۱۰ صبح از محل میدان شهدا به سمت خیابان شهید رجایی، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان دکتر حسابی تا مصلای بیت المقدس برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.