آیت الله رمضانی در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در اراک گفت: اگر دانش آموزان بصیرت و دانایی داشته باشند دشمن موفق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در مصلای بیت المقدس اراک گفت: هرچه وحدت و انسجام، بصیرت و دانایی در نسل جدید یعنی دانش آموزان گسترش پیدا کند دشمن موفق نخواهد شد.

آیت الله رمضانی افزود: استعمار نو حمله نظامی ندارد و به این نتیجه رسیده است که انقلاب اسلامی ایران با به خیابان کشاندن افراد شکست نمی‌خورد بلکه حمله فکری، عقیدتی و اخلاقی دارد و قصد دارد همه این موارد را تغییر دهد.

او اضافه کرد: جنگ نرم دشمن یعنی اینکه از راه‌های دیگر وارد منازل شوند و تربیت فرزندان را از دست پدر و مادر‌ها بگیرند و خود تربیت کنند.

او اضافه کرد: در جنگ نرم بیداری مهم است و همچنان که امیرالمومنین علی علیه السلام می‌فرماید اگر مردم در جهل زندگی کنند خودباخته می‌شوندو متحیر و سرگردان می‌شوند و راه را به درستی تشخیص نمی‌دهند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) بیان کرد: در چنین اوضاعی همه چیز وارونه می‌شود، ارزش‌ها ضد ارزش و ضد ارزش‌ها ارزش می‌شوند /فنماز و روزه و حج و واجبات و امر به معروف تعطیل می‌شوند و اگر هم باشد فردی است و اجتماعی نخواهد بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.