فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین کنگره ملی شهدای این استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

فرمانده سپاه فتح این استان در اولین جلسه برنامه ریزی دومین کنگره ملی شهدای این استان با بیان اینکه این استان هزار  و ۹۹۱ شهید تفدیم انقلاب و اسلام کرده است، گفت: اولین کنگره ملی شهدای استان در سال ۹۵ در قالب پنج اجلاسیه برگزار شد که در چند روز پیش اعلام شد که مجدد دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال 1403 باید برگزار شود.

سردار حمید خرم دل با بیان اینکه از امروز استارت برنامه ریزی برای برگزاری این کنگره ملی زده شد، افزود: برای مقدمات این کنگره ملی یادواره های شهدا در قالب آبروی محله، شهدای شهرستان و محله برگزار می شود.

او به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و ادامه داد: اقداماتی که باید برای برگزاری این کنگره ملی انجام شود باید مبتنی بر نسل امروز و جوانان باشد  چرا که باید رفتار شهدا را به این قشر انتقال بدهیم.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه باید همه مدارس، دانش آموزان و دانشگاه ها در برگزاری این کنگره ملی دخالت داشته باشند، بیان کرد:  این کنگره ملی ۲۱ کمیته دارد که امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رئیس، استاندار به عنوان دبیر و فرمانده سپاه استان دبیرکلی آن را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه این کنگره ملی در سال ۱۴۰۳ برگزار می شود، اضافه کرد: زمان محدود است و باید برنامه ریزی برای ساخت سریال و یا فیلم سینمایی و حتی سرود در حوزه دفاع مقدس را انجام دهیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در حوزه هنر به جوانان منتقل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.