رئیس فدراسیون کشتی گفت: پای بچه‌ها هستم و گردن آدم‌های بی‌ربط را می‌شکنم.

مراسم تجلیل و تقدیر از مدال‌آوران تیم‌های ملی کشتی در مسابقات قهرمانی بزرگ‌سالان و زیر ۲۳ سال جهان، امروز به همت حامی مالی فدراسیون کشتی با حضور کشتی‌گیران تیم ملی، اعضای کادرفنی و رئیس فدراسیون برگزار شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون در این مراسم گفت: روزی که کشتی هیچی نداشت حامی مالی فدراسیون پای کار ما ایستاد و ما توانستیم روز‌های خوبی را در کشتی شاهد باشیم. یک روزی تیم امید ما سوم جهان می‌شد، همه کیف می‌کردند، اما دیروز من در جلسه کمیته انضباطی بالا و پائین سرمربی تیم ملی و مدیر تیم را یکی کردم که چرا تیم دوم شده است. این نشان می‌دهد که کشتی در راه درست خود قرار دارد.

قهرمان المپیک تصریح کرد: کشتی فراتر از ورزش ایران و جزئی از فرهنگ ما محسوب می‌شود. در هر حوزه‌ای می‌توانیم اثرگذار باشیم؛ حتی اقتصادی و سیاسی. سخت می‌گیرم، چون بچه‌های ما با هر ننه‌قمری نباید بگردند، من گردن آدم‌های بی‌ربط را می‌شکنم. پای بچه‌هایم هستم و از فضای ایجاد شده ناراحت می‌شوم. از هر کسی آن کاری را که باید انجام بدهد، بخواهید. کار رحمان عموزاد کشتی است، نه تحلیل فرهنگی. ما در همه حوزه‌ها کارشناس نیستیم، همه در فوتبال و سیاست فکر می‌کنند کارشناس هستند. یک جراح در فرودگاه چند روز پیش به من گفت کشتی را بیشتر از تو می‌فهمم، گفتم دروغ می‌گویی؛ انگار من بگویم جراحی را بیشتر می‌فهمم!

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص اتفاقات اخیر کشور و هجمه علیه کشتی گیران گفت: یعنی چی بچه‌های ما در هر حوزه‌ای اظهارنظر کنند؟ بچه ۲۵ ساله در چه حوزه‌ای حرف بزند؟ این شرعاً مشکل دارد. یعنی چی بیایید و صحبت کنید؟ کشتی گیران باید درباره کشتی و مبارزه حرف بزنند. تا روزی که کشتی می‌گیرید، فقط به کشتی فکر کنید. زندگی، مادر و پدرتان باید کشتی باشد تا موفق شوید. کشتی‌گیر تا روزی که سرباز است و بگوید چشم، مدال می‌گیرد، ولی ادای سردار‌ها را در بیاورد، مدال نمی‌گیرد. من گفتم کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم را به مسابقات امید‌های جهان نبرید، چون حقش نیست، غلامی را به ناحق بردند. کاوه و درستکار یادشان رفت، ولی من فنی بلدم و دیگر بیش‌تر ورود می‌کنم.

دبیر خاطرنشان کرد: من خودم جرات نمی‌کنم بعد از این همه کار، تحلیل سیاسی بکنم. شما باید به دنبال افتخارآفرینی در عرصه بین المللی باشید. نه تشویق مردم خوشحالم می‌کند و نه فحش‌شان ناراحتم می‌کند. کشتی برای قشر سیاسی خاص نیست و برای آحاد مردم ایران است. خواهشم این است مدیریت کنید. فضای مجازی شیطان است، رحمان عموزاد فضای مجازی نبود در بیست سالگی قهرمان جهان شد و الان هم ازدواج کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
آقا من از دبیر میترسم
آخرین اخبار