مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: به دنبال افزایش سهمیه قیر رایگان هستیم تا ۸۰ طرح عمرانی را به سرانجام برسانیم.

هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در مراسم بهره برداری آسفالت دهو شهرستان نهبندان گفت: در اجرای برنامه‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی، یکی از طرح‌هایی که از پارسال در قانون بودجه آمده بود تأمین قیر رایگان برای طرح‌های جاده‌های بین مزارع، راه‌های روستایی، حوزه، پایگاه‌های بسیج و پاسگاه‌های انتظامی بود.

او افزود: با هماهنگی که با دستگاه‌های اجرایی استان بابت اجرای طرح‌ها انجام شد در مرحله اول تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود هزار و۵۰۰ تن قیر را تحویل گرفتیم و برای اجرای طرح‌ها به کار گرفته شد.

هنری بیان کرد: در مرحله دوم نیز با پیگیری‌های انجام شده طی دو ماه گذشته هماهنگی انتقال ۳ هزار تن قیر به استان انجام شد و تاکنون بیش از ۴ هزار تن قیر وارد استان شده است و پیگیر هستیم که بتوانیم این میزان را تا پایان آبان به حدود ۵ هزار تن برسانیم و بیش از ۸۰ طرح زیر مجموعه را با این میزان قیر به اتمام برسانیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه هم اکنون ۲۹ طرح با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه قیر مصرفی به اتمام رسیده است، گفت: حدود ۳۵۰ هزار مترمربع کار اجرایی در حوزه آسفالت انجام شده است.

هنری عنوان کرد: برای سال ۱۴۰۱ هم پیشنهادات اولیه به سازمان بسیج سازندگی کشور ارسال شده و منتظر تعیین سهمیه خراسان جنوبی در راستای بودجه ۱۴۰۱ هستیم تا بتوانیم اولویت‌های اجرایی برای سال ۱۴۰۱ را داشته باشیم.

او افزود: در شهرستان نهبندان هم در مرحله جدید ۲۳۰ تن قیر وارد شهرستان شده که طرح‌هایی در راستای آسفالت راه روستایی اجرا خواهد شد و تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد که با این میزان، مجموع قیری که وارد شهرستان نهبندان شده به بیش از ۴۴۰ تن خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.