روابط عمومی بسیج فرهنگیان با انشار بیانیه‌ای از تمامی آحاد مردم برای حضور در یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز است. در این مراسم قشر‌های مختلف مردم علاوه بر دانش آموزان، دانشجویان، پیر و جوان، مرد و زن حضور پیدا می‌کنند.

روابط عمومی بسیج فرهنگیان با انشار بیانیه‌ای از تمامی آحاد مردم برای حضور در یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

سلام بر ۱۳ آبان، روزی که آفتاب را تبعید کردند.

سلام بر ۱۳ آبان روزی که دانش ­آموزان مظلوم میهن به جرم حق­ طلبی در خون خود غلطیدند.

سلام بر ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ و آشکار ساختن جنایت ­های آمریکا و خیانت ­های پهلوی به دست دانشجویان با بصیرت و انقلابی پیرو خط امام (ره).

تأمل و تعمق در واقعه تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۲ و جنایت کشتار وحشیانه دانش ­آموزان انقلابی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ نشانگر این واقعیت است که این وقایع در راستای راهبرد‌های آمریکا در راهبری رژیم پهلوی و تنظیم محاسبات و سیاست‌های نظام منفور شاهنشاهی رخ داده اند.

انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی­ ها، سنگ اندازی­ ها و مانع‌تراشی‌هایی که در این سال‌ها با آن روبه‌رو بوده، با اتکا به مردم مؤمن و انقلابی توانسته است تهدید‌ها را به فرصت تبدیل ، آرمان‌های خود را حفظ کند و در راه رسیدن به آن تلاش کند.

بنابراین در ایامی که شاهد تحرکات فتنه ­انگیز مثلث شوم عبری – عربی – آمریکایی در محیط­ های آموزشی و تخریب هویت اخلاقی و علمی در مدارس و دانشگاه­ ها هستیم، شور و معرفت دانش­ آموزان، معلمان، دانشجویان، اساتید و آحاد ملت با غیرت و سربلند ایران، تلاقی معنایی استکبارستیزی را پس از گذر سال‌ها به جوشش در می آورد و این روز هویتی جدید به خود می‌گیرد.

هویتی از جنس انسجام و اتحاد درونی که با خون شهدای روز‌های اخیر درآمیخته و در مشت­ های گره کرده مردم ولایت­مدار و شهیدپرور ایران اسلامی، قدرت جبهه حق را به رخ استکبار جهانی می­ کشاند.

در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان­ جامعه فرهنگیان و معلمان بسیجی، ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی ایران، اعلام می‌دارد:

از آن جایی که تبیین و تعمیق این روز بزرگ و این پاداش الهی، از مهم­ترین وظایف و مأموریت‌های این نهاد مهم است، بر خود واجب می‌دانیم تا در این جشن ملی حضوری تأثیر گذار داشته باشیم.

وعده ما:

حضور با شکوه معلمان بسیجی همراه با سایر آحاد جامعه انقلابی در راهپیمایی باشکوه و وحدت آفرین یوم‌الله ۱۳ آبان، در روز مبارزه با استکبار جهانی در اقصی نقاط ایران اسلامی.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.