مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای نودهک با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و کار نیز همچنان ادامه دارد.

محمدرضا حسینی مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان گفت در حال حاضر عملیات گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای نودهک با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده و  این مجموعه تا پایان امسال گازدار می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به تامین اعتبارات لازم و رفع مشکلات موجود در ارتباط با تکمیل پروژه گازرسانی به این شهرک، هم اکنون شاهد ادامه و از سرگیری گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای هستیم.

این مسئول حوزه کشاورزی، گاز را مهمترین زیرساخت مورد نیاز واحد‌های تولیدی در شهرک‌های گلخانه‌ای دانست و تصریح کرد: پیش از این ۹ کیلومتر خط انتقال گاز برای شهرک گلخانه‌ای نودهک اجرا و عملیاتی شده بود و در حال حاضر نیز تنها ۵۰۰ متر آن باقیمانده است.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: با انجام عملیات گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای نودهک، سرمایه گذاران در فاز یک این مجموعه از تمامی زیرساخت‌های لازم برای فعالیت و بهره برداری واحد‌های خود بهره‌مند خواهند شد.

در جریان سفر رییس جمهور به استان قزوین، آماده سازی فاز دوم شهرک گلخانه‌ای نودهک به مساحت ۵۰۰ هکتار نیز به تصویب رسید.

فاز نخست شهرک گلخانه‌ای نودهک که در جنوب شهرستان تاکستان واقع شده به مساحت ۶۵ هکتار نیز طی سال‌های گذشته آماده سازی و در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار