معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین گفت: متقاضیان ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در رسته‌های خاص و دانش‌بنیان می‌توانند تا سقف سه میلیارد ریال تسهیلات از این نهاد دریافت کنند.

علی اصغر کشاورز حسین آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین گفت: اشتغالزایی در رشته‌های دانش بنیان ضوابط و شرایطی دارد که به شرط تحقق مورد حمایت این نهاد قرار می‌گیرد از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به دامداری نیمه صنعتی، پرورش طیور، راه اندازی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، مصنوعات فلزی و چوبی، بسته بندی و بوجاری فرآورده‌های گیاهان دارویی، تولید منسوجات، کشت گیاهان گلخانه‌ای و امور مکانیزاسیون کشاورزی اشاره کرد.

به گفته کشاورز حسین آبادی، در صورتی که کارفرمایان نیرو‌های کاری مورد نظر خود را از بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تامین کنند، از بسته‌های تشویقی جدید این نهاد نیز بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان یک میلیارد ریال با کارمزد ۴ درصد، بدون سود و با اقساط بلند مدت جهت ایجاد مشاغل پایدار خواهد بود، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۷۳۸ متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان افزود: امسال هشت هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد در نظر گرفته شده که تاکنون ۳۲ درصد آن محقق شده و با همکاری بانک‌های عامل استان درصدد هستیم تا ۱۰۰ درصد آن نیز تا پایان سال محقق شود.

۳۱ هزار خانوار در استان قزوین تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.