مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به دنبال حادثه در کارخانه اسنوا ۲ هزار نفر از پرسنل این کارخانه از محوطه خطر تخلیه شدند.

منصور شیشه‌فروش‏، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان  گفت : ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز گزارشی رسید که در کارخانه تولید لوازم خانگی اسنوا واقع در مورچه خورت در شمال شهر اصفهان، منطقه شاهین‌شهر و میمه پیمانکاری در ضلع شمالی کارخانه در حال نصب مهار‌ها برای تأسیسات بوده است.

او افزود: در هنگام نصب، مهار تأسیسات رها می‌شود و تأسیسات آب و گاز و لوله‌های آن سقوط می‌کند و به خاطر اینکه گاز متصاعد نشود و مشکلی برای کارکنان ایجاد نشود در حدود ۱۰ دقیقه ۲ هزار نفر از کارکنان این کارخانه جابجا می‌شوند و به صورت اضطراری از مکان‌های خود خارج و به محوطه کارخانه می‌آیند.

شیشه‌فروش با تأکید بر اینکه به دلیل ایجاد شرایط ایمن و پیشگیری از حادثه کارکنان این کارخانه خارج شدند، بیان کرد: بلافاصله عوامل امدادی استان از مدیریت بحران شاهین‌شهر و اصفهان و آتش‌نشانی، هلال احمر و اورژانس به محل اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است، تصریح کرد: کسی در این حادثه مجروح نشد و عوامل امدادی در حال ایمن‌سازی محل هستند و تعمیرات آغاز شده است.

منبع : فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.