همایش دهه هشتادی‌ها به مناسبت روز ملی نوجوان و روز بسیج دانش‌آموزی در مدارس کرمانشاه برگزار شد.

همایش دهه هشتادی‌ها امروز به مناسبت روز ملی نوجوان و روز بسیج دانش‌آموزی در مدرسه شاهد شهر کرمانشاه با حضور آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده‌هان ارشد انتظامی استان و مسؤولان استانی برگزار شد.

زنگ استکبارستیزی هم به مناسبت آغاز هفته استکبارستیری؛ ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ توسط دانشجویان و دانش‌آموزان پیروان خط امام (ره) به عنوان یکی از نماد‌ها و وقایع مهم انقلاب اسلامی در مدارس استان به صدا درآمد.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان دلسوز ما نیستند، گفت: نباید گوش به حرف‌های دشمن در فضای مجازی بدهیم.

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز (هشتم آبان) در همایش دهه هشتادی‌ها که به مناسبت روز ملی نوجوان و بسیج دانشجویی در دبیرستان شاهد دخترانه علامه مجلسی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به فهم، درک و شعور بالای سیاسی شهید محمدحسین فهمیده، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان باید از امثال شهید فهمیده الگوبرداری کنند، چون کشور را امثال شهید فهمیده حفظ کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امثال شهید فهمیده زیر تانک دشمن رفتند تا امروز آمریکا از قدرت ایران اسلامی، ناراحت و عصبانی باشد و اقتدار ما را تحمل نکند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری حرف اول سیاسی را در دنیا می‌زنند، تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در منطقه تاثیرگذار است و این اقتدار دشمنان اسلام و انقلاب را عصبانی کرده است و برای حفظ این اقتدار همه باید بصیرت داشته و بیدار باشیم.

آیت‌الله علما با بیان اینکه دشمنان منافعشان در گرو تضعیف کشور‌های اسلامی و در صدر آن‌ها جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز یک قدرت بزرگ در منطقه هستیم و باید قدر این قدرت را بدانیم و همیشه باید پای انقلاب باشیم.

وی با بیان اینکه باید با بینش سیاسی و اندیشه درست در برابر دشمنان بایستیم، خطاب به دانش آموزان گفت: این انقلاب برای ما ارزان تمام نشده، در سال‌های دفاع مقدس خون‌های زیادی در این کشور برای دفاع از اسلام و انقلاب ریخته شده و بهترین و عزیزترین جوانانمان را دادیم که امروز دشمنان می‌خواهند این خون‌ها را از ما بگیرند، لذا همه باید مراقب باشیم.

آیت‌الله علما با بیان اینکه دشمنان دلسوز ما نیستند، گفت: برای ایستادگی در برابر دشمنان باید خوب فکر کنیم، خوب بررسی کنیم و با بصیرت، آگاهی و بینش برای حفظ اسلام و انقلاب پای کار باشیم و گوش به حرف‌های دشمن در فضای مجازی ندهیم.

وی اشاره‎‌ای هم به شخصیت مهم علامه مجلسی که نام دبیرستان به نام ایشان مزین شده، داشت و گفت: علامه مجلسی از شخصیت‌های بزرگ علمی بصیرتی است که برای پیشبرد امور به کتب این شخصیت برجسته علمی نیاز داریم

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش‌آموزان استان کرمانشاه همزمان با سرتاسر کشور به خاطر حادثه تروریستی و شهادت سه تن از دانش‌آموزان در شاهچراغ سوگوار هستند.

وی تصریح کرد: امروزه در مسائل فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان نسل امروز را جزء اولویت‌های خود قرار داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: اهمیت و موضوعیت امروز ما بصیرت‌بخشی نسل امروز، دهه هشتادی‌ها همان تکرار تداوم ایستادگی و مقاومت برای دانش‌آموزان ایران اسلامی است. این نسل دهه هشتادی نسل موفق جامعه و نسل مدیران فردای انقلاب اسلامی هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.