مهلت ثبت‌نام در جشنواره کشوری «جوانی جمعیت» به میزبانی چهارمحال و بختیاری تا ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

علی احمدی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت تا ۲۰ آبان‌ماه جاری خبر داد و گفت: این جشنواره ۸ آذرماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: انگ‌زدایی از درمان ناباروری، کاهش سقط جنین و سزارین، تقلیل چالش‌ها و تهدیدات سالخوردگی جمعیت کشور و چهارمحال و بختیاری و مطالبه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


احمدی اضافه کرد: این جشنواره در بخش‌های پوستر، طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات پژوهشی و علمی، نقاشی، وبلاگ نویسی، تولیدات نرم‌افزاری، انیمیشن، موشن‌گرافی و کلیپ، پیشنهادات و ایده‌های کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تأثیرگذار، خوشنویسی، پادکست، درس‌آموخته‌ها و تجربیات کاربردی و مشاوره برای ترویج مفاهیم جمعیت باور و جمعیت یاور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از علاقمندان و فعالان حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و پژوهشی، رسانه و دیجیتال در هر رده سنی دعوت می‌شود جهت دریافت اطلاعات بیشتر از محور‌های جشنواره به وب‌سایت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به نشانی https://www.skums.ac.ir/javanii مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار