رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: حمله به حرم و آدم‌های بی پناهی که سلاحی برای دفاع از خود ندارند، نشانه استیصال دشمن است.

 حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در یادواره شهدای شهرستان عنبرآباد به نام و یاد شهید احمد روشان گفت: وقتی به مقدسات توهین می‌کنند، به ارزش‌های دینی توهین می‌کنند، اغتشاش ایجاد می‌کنند، مردم به صحنه می‌آیند و در نهایت استیصال آن‌ها به حدی می‌رسد که به یک حرم حمله می‌کنند.

او افزود: امروز دشمن روی جوانان و نوجوانان متمرکز شده و می‌خواهد این قشر را از نظام و انقلاب دور کند و از این رو امروز حجاب، ارزش‌های دینی، قرآن، مسجد و مقدسات دین را نشانه گرفته تا با حرف‌های خوش آب و رنگ خود، نوجوانان و جوانان را فریب دهد.

حمیدی تصریح کرد: نوجوان و جوانی که براساس احساسات و هیجانات جوانی و نوجوانی آب به آسیاب دشمن می‌ریزد، باید دشمن را بشناسد و بداند دشمن همان کسی است که در حرم هم به کسی ترحم نمی‌کند و امروز ممکن است از شما به عنوان یک ابزار استفاده کند و و اگر خدا ناکرده پایش به این مملکت باز شود، به هیچ جوانی و نوجوانی رحم نمی‌کند و آن می‌کند که داعش در سوریه و عراق انجام داد.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: جوانان و نوجوانان باید نقشه‌های دشمن را ببینند و فریب نقشه‌های دشمن را نخورند و بدانند آنچه ما را نجات می‌دهد، انقلاب و خون شهداست.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تاکید کرد: مواظبت، مراقبت، بصیرت، آگاهی، دشمن شناسی، نقشه شناسی و توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راه است.

او گفت: شهدا مشعل هدایت هستند و از گم شدن راه جلوگیری می‌کنند و نام آن‌ها برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه شهدا با رفتن خود برای ما اقتدار، عزت و امنیت به ارمغان آورده اند و ما برای همیشه مدیون آن‌ها هستیم، اظهار کرد: قدرت، امنیت و اقتدار کشور ما در سایه خون شهدا حاصل شده است و هیچگاه نباید این دِین بزرگ خود به شهدا را فراموش کنیم.

حمیدی تصریح کرد: شهدا بشارت می‌دهند که این نظام و این انقلاب بزرگی که در کشور توسط این ملت ایجاد شده است، ماندگار است و ممکن است دشمن مزاحمت ایجاد کند و ممکن است برخی از وامل استکبار داخل کشور مزاحمت برای مردم ایجاد کنند، اما این موضوعات مانند کف روی آب است و انقلاب ماندگار خواهد بود.

او بیان کرد: حفظ این نظام و انقلاب هزینه دارد و شهدایی که جان خود را در این مسیر اهدا کرده اند، ایستادگی ملت ایران در جنگ تحمیلی، فشار‌های اقتصادی، تحریم‌ها و ... هزینه‌هایی است که این ملت برای حفظ انقلاب می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.