مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از راه اندازی ۳ دفتر خدمات سلامت در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد.

دکتر ملک کیانی  با اعلام این مطلب گفت: در راستای الزامات قانونی برنامه ششم توسعه و آیین نامه‌های مرتبط با قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و به منظور مشارکت بخش خصوصی در ارائه خدمات و ارتقاء کیفیت خدمات سلامت با راه اندازی ۳ دفتر خدمات سلامت در شهرستان‌های زاهدان، خاش و سراوان موافقت شد.

وی ارتقاء برنامه بهداشت عمومی را اهداف طرح دفاتر خدمات سلامت نام برد و گفت: افزایش پوشش و ارتقاء ایمنی و سلامت در سطح عرضه کالا و خدمات، ایجاد اشتغال با استفاده از سرمایه و توان بخش خصوصی، توسعه خدمات سلامت بدون ایجاد بار مالی برای دولت و ایجاد رقابت بین مراکز صنفی برای بهبود کیفیت خدمات و افزایش سلامت از دیگر اهداف این طرح می‌باشد.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در این مناطق تعرفه مشخصی دارد و مصوب وزارت بهداشت گفت: خدماتی که به دفاتر خدمات سلامت ابلاغ شده شامل نمونه برداری، خودکنترلی و خود اظهاری بهداشتی، صدور گواهی آموزش بهداشت عمومی و بهداشت اصناف و صدور کارت بهداشت می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار