فرماندار سراب، برلزوم تسریع در سرعت اجرای پروژه نفلین سینت تاکید کرد.

علی جهانی فرماندار سراب، با تاکید بر تسریع در اجرای فاز اول پروژه نفلین سینیت سراب گفت: این طرح پیشرفت مناسبی دارد، اما با توجه به فصل کاری محدود در این شهرستان، باید تلاش شود عملیات اجرایی آن طولانی نشود.

او در جمع مسئولین طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب افزود: هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان امسال برای اجرای طرح نفلین سینیت سراب پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه وجود زیر ساخت‌های طرح نفلین، بستر مستعد ایجاد بسیاری از طرح‌های اقتصادی در منطقه است ادامه داد:زیرساخت‌های این طرح از نظر آب، برق، گاز و جاده دسترسی به معدن رزگاه فراهم است و می‌توان در کمترین زمان ممکن، طرح را تکمیل کرد.
آقای رضایی مجری طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب ورئیس مرکز تحقیقات کاربرد مواد معدنی غرب کشور نیز گفت:با بهره برداری از این طرح صنعتی و معدنی بزرگ زنجیره‌های تولید و صنایع پایین دستی آن توسعه بسیار خوبی پیدا می‌کنند.

او  افزود: این طرح با سرمایه گذاری ۱۳۸ میلیون یورو در فاز اول، ظرفیت تولید ۵۶ هزار تن پودر آلومینا، ۱۴ هزار تن پودر بوهمایت، ۷ هزار تن کربنات پتاسیم، ۱۲ هزار تن کربنات سدیم و ۴۵ هزارتن سولفات پتاسیم در سال را خواهد داشت.

او  ادامه داد:با بهره برداری ازفاز اول این طرح، برای ۲ هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فرصت شغلی فراهم می‌شود.

برچسب ها: تولید ، پروژه نفلین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.