مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: فرهنگ و تمدن دو پایه اساسی آموزش و پرورش است که به بهترین شکل باید به آن پرداخته شود.

وحید شعبانی گفت: بخشی از ماموریت هلال احمر پرداختن به مباحث فرهنگی است که این مهم را به صورت جدی و دلسوزانه پیگیری می‌کنیم، زیرا دانش آموزان بخش مهمی از جامعه را تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان می‌گوید: فعالیت در کانون‌های دانش آموزی به پیشرفت وجهه پرورشی در این عزیزان کمک می‌کند، طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در روز‌های سخت) مصداق عینی ایست که در بلند مدت خود را نمایان می‌سازد.

به گفته او در دو بخش پیش دبستانی و دانش آموزی و بر اساس فرآیند‌ها و دستورالعمل‌ها این آمادگی برای ارتقای سطح مهارت‌های خود امدادی و دگر امدادی دانش آموزان خوزستانی ایجاد شده است.

شعبانی می گوید: فعالیت‌های متنوع کانونی زمینه ساز رشد شخصیتی دانش آموزان خواهد شد و این خصیصه مهم کانون‌های دانش آموزی است که امیدواریم با بالاترین سطح همکاری‌های بین بخشی بیش از پیش شکل گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فعالیت‌های گسترده کانون‌های دانش آموزی هلال احمر به شکل گیری چند ساحتی دانش آموز در زندگی آینده نقش بسزایی دارد.

مسعود حمیدی نژاد می گوید: دادرس کلمه زیبنده‌ای برای دانش آموز است، تمام تلاش بنده و همکارانم بر همکاری مستمر و موثر با جمعیت هلال احمر در راستای اجرای هر چه باشکوهتر طرح ملی دانش آموز آماده در روز‌های سخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار