سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سوداگر مرگ در پایانه مسافر بری شرق خبر داد و گفت: از متهم بیش از یک کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ "صادق ضرونی " گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال مواد مخدر به شهر تهران در پوشش مسافر از طریق اتوبوس در پایانه مسافر بری شرق رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم را تیمی از ماموران کلانتری ۲۱۰ پایانه مسافربری شرق بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران ابتدا در پایانه اقدام به گشت زنی کرده و مسافران را زیر نظر گرفتند افزود: در حال گشت زنی و کنترل مسافران به صورت محسوس و نا محسوس به فردی با کوله پشتی خاکی رنگ که با روئیت ماموران تغییر مسیر داد مشکوک شده و به وی مراجعه که متهم که قصد متواری شدن داشت که در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اولیه از داخل کوله پشتی متهم مقدار یک کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک بسته بندی شده کشف و متهم ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل مواد مخدر به شهر تهران اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی سایر افراد دخیل در این پرونده خاطرنشان کرد: متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
برخورد همیشه باید سرنوشت ساز باشد ، همه میدانند که پلیس با زحمت و سختی و عملیات های مختلف و جانباز و شهید شدن عوامل فساد خرد و درشت را در کشور میگیرند همه انتظار دارند با عدالت و قاطع با عوامل فساد برخورد شود امید است زمانی برسد که یک قاچاقچی و اختلاسی و دزد خرد و درشت در کشور نداشته باشیم دین مبین اسلام راهکار خاص خود را داده است . دین مبین اسلام برای زندگی خوب عالمیان دستورات خوب و کارآمدی را داده است .
آخرین اخبار