عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: حفاظت و نگهبانی از دستاورد‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله وظایف عموم مردم است.

فاطمه زارع عضو شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا گفت: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه به ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیرسوال بردن نظام، کم ارزش جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.

به گفته او، دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، درک واقعیات انقلاب اسلامی و درک دستاورد ارزشمند جمهوری اسلامی از مردم گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: در چنین شرایطی اهمیت تبیین دستاورد‌های نظام انقلاب و جمهوری اسلامی در روشنگری به عنوان یک وظیفه آشکار است.

زارع افزود: صداوسیما قرارگاه مقدم فعال در جنگ نرم است و در زمینه پرورش و گسترش نظام می‌تواند نقش آفرین باشد.

او با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با داشتن مبلغان و سخنرانان توانمند و موثر یکی از مهمترین رویش‌هایی است گفت: این سازمان با تصمیمی روشن بینانه با هدف تبلیغ و ارزه اندیشه اسلام به جامعه انقلابی به ویژه جوانان شکل گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: یکی از رسالت‌های بسیار مهم این سازمان رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجمات فکری، فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان است.

زارع در پایان بیان کرد: نخبگان و اساتید دانشگاه نیز در جهت امیدآفرینی و روشنگری ذهنی همچنین جهاد تبیین می‌توانند نقش آفرین موثری باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.