آیت الله ناصری بر حفظ نظام به عنوان یک تکلیف مهم و همگانی در عصر حاضر تاکید کرد.

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد با اشاره به اینکه دشمنان با جنگ شناختی و ادراکی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه رفته اند گفت: مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان باید مراقب باشند تا فریب دروغ‌های بی‌پایه و اساس دشمنان که از طریق شبکه‌های معاند و فضای مجازی منتشرمی‌شود را نخورند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه، هدف اصلی دشمنان با سخن پراکنی و شایعات برای تخریب ذهن و روحیات مردم است خاطرنشان کرد: ملت ما باید همچون گذشته با هوشیاری و بصیرت نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش بر آب کند.

او گفت: انقلاب اسلامی با اهداف الهی و خدمت به مردم توسط امام راحل (ره) شکل گرفت و تاکنون خدمات و برکات زیادی داشته که باید برای همگان تبیین شود.

نماینده، ولی فقیه در استان تاکید کرد: باید مسئولان و متولیان فرهنگی و رسانه‌های گروهی حقایق نظام و انقلاب اسلامی را به نحو مناسب برای مردم به خصوص جوانان روشنگری و تبیین نمایند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اگر تربیت دینی دانش آموزان به خصوص توسط آموزش و پرورش جدی مدنظر قرار گیرد در پیشگیری از بسیاری آسیب‌ها موثر است و باید در این خصوص بهتر اقدام شود.

آیت الله ناصری همچنین یاد و خاطره شهید سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل (ره) را گرامی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.