رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد و یک زن که از مالکان خانه‌های ویلایی در شمال تهران زورگیری می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ "جلیل موقوفه ای " در تشریح این خبر بیان داشت : روز گذشته تیمی از ماموران عملیات کلانتری دربند در حال گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری سفید رنگ با سه سرنشین ( 2آقا و یک خانم ) که در حال پرسه زنی و زاغ زنی خانه های ویلایی بودند مشکوک می شوند.

وی با بیان اینکه ماموران برای بررسی بیشتر به متهمان مراجعه کردند افزود: سرنشینان این خودرو با مشاهده خودروی پلیس از محل متواری و بدین ترتیب عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران به پرتاب شی ای توسط راننده به بیرون از خودرو اشاره کرد و گفت: با عکس العمل سریع ماموران ، خودروی متهمان متوقف و هر سه متهم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی و 3 قبضه انواع سلاح سرد و یک عدد افشانه دفاع شخصی کشف شد گفت: متهمان 35 الی 42 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود معترف و اظهار داشتند با همدستی یکدیگر قصد زورگیری از صاحبان خانه های ویلایی در محله دربند را داشتند که توسط ماموران شناسایی و دستگیر شده اند.

سرهنگ موقوفه ای در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار