نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ایران اسلامی دیگر به دامن استکبار و آمریکا برنمی گردد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری گفت: آشوب‌ها و اغتشاشات و مرزشکنی‌ها و ناامن کردن پشت مرز‌ها برای این است که ایران اسلامی را از درون تحت فشار قرار دهند و ناچار به تسلیم نظام تحلیلی غرب گرایانه شود، اما ایران اسلامی دیگر به دامن آمریکا و استکبار بر نمی‌گردد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: باید روی مواضع انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.

آیت الله لائینی با اشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان، گفت: مازندران قطب کشاورزی است و باید در تولید و صادرات این محصولات حرف اول را بزند.

او با تاکید براین که محصولات کشاورزی استان باید ارزی آوری داشته باشد، تولید ۲.۵ میلیون تن مرکبات را ظرفیت خوبی برای صادرات دانست و گفت: این درحالی که میزان صادرات به دلیل نبود صنایع تبدیلی پایین است.

آیت الله لائینی گرانی نهاده‌های دامی و کشاورزی را از دیگر مشکلات برشمرد و افزود: پروژه‌های آبی استان نظیر سد زارم رود و گلورد باید تکمیل شود و نیازمند حمایت مسئولان ملی و تخصیص اعتبار است.

او بلاتکلیفی در زمینه قیمت پرنج و ارقام پرمحصول را از دیگر مشکلات ذکر کرد و گفت: قیمت مرکبات و نارنگی نیز برای کشاورزان و باغداران به صرفه نیست و بازار با زمینه سازی صادرات به نفع کشاورز و تولیدکننده تغییر می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.