نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آمریکا، اسراییل و برخی مزدوران پشت پرده این آشوب‌ها قرار دارند.

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نماز جمعه امروز ساری با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور، گفت: آمریکا، اسراییل و برخی مزدوران پشت پرده این آشوب‌ها قرار داشته و نقشه‌های شومی با هدف از بین بُردن جمهوری اسلامی و ایران بدونِ اقتدار در سر می‌پروانند.

او با اشاره به سالروز خجسته میلاد پیامبر مُکرّم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، افزود: پیام دین مبین اسلام وحدت، انسجام، اُلفت و اُخوت دینی است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه کنگره بین المللی "غدیر و نهج البلاغه"، هفته پیش رو در مازندران برگزار می‌شود، از ارسال بیش از ۳۰۰ مقاله داخلی و خارجی، تا کنون به دبیرخانه این کنگره خبر دارد.

او به سالروز شهادت نخستین روحانی شهید دوران دفاع مقدس، شهید حجت الاسلام والمسلمین، ولی الله سلیمانی فر اشاره کرد و گفت: باید در زندگی روزمره خود، وصیتنامه شهدا را مطالعه و به آن عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت "روز جهانی غذا" و با اشاره به اینکه امسال ۷ میلیون و ۵۰۰ تُن گندم تضمینی از کشاورزان کشور خریداری شده است افزود: مسئولان باید نسبت به الگوی کشت مناسب در نقاط مختلف کشور، توجه ویژه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.