امام جمعه موقت ساری گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر نشان داد به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام نصوری امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه دشمن دنبال خرابکاری در جامعه نیست بلکه اصل نظام را قبول ندارد، گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر نشان داد به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی است و برای رسیدن به مقصود خود از هیچ دشمنی دریغ نخواهد کرد.

او با اشاره به اینکه پشت تمام هجمه‌ها ایجاد ناامیدی و التهاب در جامعه است، افزود: نگاهی به فتنه‌ها و بحران‌ها نشان می‌دهد که دشمن می‌خواهد جلوی انقلاب را بگیرند و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را دشمن قبول کرد و از آن عصبانی وناراحت است.

امام جمعه موقت ساری، جوانان و روشنفکران دلسوز نظام و انقلاب را از سرمایه‌های کشور دانست و گفت: دانشجویان مراقبت دانشجونما‌ها باشند و خود را از خطا‌های تهدیدکننده مصون کنند.

او با بیان اینکه برخی از نخبگان بی بصیرت در فتنه‌های مختلف فریب خوردند، افزود: در فتنه‌های افراد خاص باید بصیرت داشته باشند، زیرا جمهوری اسلامی به تعبیر حاج قاسم حرم است و اگر حرم خدشه ببیند چیزی از جامعه اسلامی باقی نمی‌ماند.

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه برخی خواص بی بصیرت در حوادث اخیر یا سکوت و یا زودهنگام بیانیه صادر کردند، گفت: باید حواسمان جمع باشد، زیرا دشمن اصل نظام اسلامی را هدف قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.