مسئول آموزش و اشتغال بسیج سازندگی لرستان گفت: یکی از برنامه‌های ما این است نمایشگاه دائمی از دستاورد‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی حمایت شده توسط بسیج سازندگی در مرکز شهر خرم آباد برپا کنیم.

 امین صدری مسئول آموزش و اشتغال بسیج سازندگی لرستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نمایشگاه یک روزه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دانشگاه لرستان اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در قالب ۳۰ غرفه از سراسر استان برگزار شد.

او افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه دستاورد‌های بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشتغال و راه‌اندازی کسب و کار‌های خانگی و کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی توسط کارگاه‌های تحت حمایت بسیج سازندگی است.

مسئول آموزش و اشتغال بسیج سازندگی لرستان بیان کرد: قصد داریم با نظر کارشناسی داوران از ۵ غرفه تولیدات برتر نیز در پایان روز تجلیل کنیم.

او بیان کرد: یکی از برنامه‌های ما این است نمایشگاه دائمی از دستاورد‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی حمایت شده توسط بسیج سازندگی در مرکز شهر خرم آباد برپا کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.