معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: موضوع گسست نسلی توطئه امروز دشمن است و ائمه جمعه می‌توانند با برنامه‌های فرهنگی نقشه آنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام عباس رضوانی نسب  معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در جلسه شورای اداری مه‌ولات با محوریت معارفه و تکریم امام جمعه این شهرستان، گفت: نسل امروز نه مشکل و نه مسئله ما است بلکه این نسل یاران، ولی عصر (عج) در آینده هستند و دشمن این را موضوع را فهمیده و آن را هدف قرار داده است.

او در ادامه با اشاره به ویژگی‌های بارز حجت الاسلام حسین اسلامی، امام جمعه سابق مه‌‎ولات افزود: او در بین ۹۰۰ ائمه جمعه کشور از برجستگان اهل علم و قلم بود و البته حجت‌الاسلام زاهدی که از امروز به عنوان امام جمعه مه‌ولات درخدمت‌شان هستیم نیز از افراد با تجربه و اهل علم هستند.

حجت‌الاسلام داوود زاهدی امام جمعه جدید مه‌ولات نیز در این جلسه گفت: امام جمعه به دور از احزاب و جریان‌های سیاسی در کنار مردم و برای مردم است.

او افزود: ابتدای سخن دست یاری خود را به سمت مردم، مسوولان، خیّران و به ویژه جوانان که موتور محرک جامعه هستند دراز می‌کنم تا بدین وسیله جایگاه والای ستاد نماز جمعه را در تراز انقلاب اسلامی اعتلا بخشیم.

امام جمعه  مه‌ولات با تاکید براینکه نهاد نماز جمعه فارغ از هرگونه حزب و قومی در کنار مردم است ادامه داد: نماز جمعه نهادی برای مردم است و امیدوارم با همکاری همه جانبه تمامی اقشار جامعه، پیگیری مشکلات مردم را در اولویت کاری خود قرار دهم.

حجت الاسلام داوود زاهدی پیش از این امام جمعه شهرستان باخرز بود و هم اکنون به عنوان امام جمعه جدید مه‌ولات معرفی شده است. همچنین حجت‌الاسلام حسین اسلامی، امام جمعه سابق مه ولات به عنوان امام جمعه جدید شهرستان تربت‌جام معرفی شد.

فیض‌آباد، مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مه‌ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار