رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: هیئتی متشکل از فعالان حوزه آی تی و ارتباطات استان به نمایشگاه جیتکس دبی در کشور امارات اعزام شدند.

علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان  نمایشگاه جیتکس را از جمله بزرگترین نمایشگاه‌های حوزه فناوری و اطلاعات و آی تی در دنیا عنوان کرد و گفت: تمامی شرکت‌های بزرگ فعال در این حوزه در نمایشگاه حضور پیدا کرده اند و زمینه برای فعالان عرصه فناوری و اطلاعات جهت همکاری و آشنایی با شرکت‌های استان زنجان در این نمایشگاه فراهم شده است.

او با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی است، افزود: در همین راستا هیئت‌های تجاری استان به کشور‌های هدف اعزام می‌شوند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه در نقشه راه تجارت خارجی استان کشور‌های مختلفی برای همکاری تجاری اقتصادی با استان زنجان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با فروکش کردن محدودیت‌های کرونایی در کشور‌های مختلف، همکاری‌های تجاری و اقتصادی نیز رونق گرفته است.


او توسعه همکاری با کشور‌های همسایه از جمله عراق را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: در همین راستا راه اندازی مرکز تجاری ایران در کربلای معلی به همت اتاق بازرگانی زنجان در دست اجرا و راه اندازی است.

یگانه فرد از اعزام، پذیرش و حضور در نمایشگاه‌های دیگر خبر داد و گفت: تا پایان سال چند برنامه مهم دیگر نیز به همت اتاق بازرگانی در حوزه تجارت خارجی انجام خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ابراز امیدواری کرد که با همکاری دستگاه‌های مختلف در حوزه اقتصاد و چندین برنامه اعزام و پذیرش نمایشگاهی بتوانیم در پایان سال به هدف گذاری افزایش صادرات از مبدأ استان زنجان دست پیدا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.