رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان گفت:اتاق بازرگانی استان زنجان درحال راه اندازی مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در کربلاست.

علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان امروز شنبه در دیدار با زمان صاحب العواد رئیس هیئت مدیره اتاق بازرگانی و صنایع کربلا، به همراه علیرضا حجازیان، عضو هیئت رئیسه اتاق ایران، راه‌های گسترش همکاری ۲ طرف را بررسی کردند.

او افزود: در این دیدار موضوعاتی از جمله توسعه روابط تجاری با استان‌های مرکزی عراق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان ادامه داد: همچنین همفکری طرفین در تأسیس دفتر تجاری جمهوری اسلامی در کربلا نیز از دیگر محور‌های این دیدار در استان کربلا بود.

یگانه فرد گفت: طی این جلسه مواردی مورد تفاهم ۲ طرف قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به حضور تجار ایرانی در نمایشگاه استان کربلا که ماه آینده برگزار می‌شود، اشاره کرد.

او افزود: همچنین مقرر شد بررسی‌های لازم جهت تخصیص دفتر اتاق زنجان در اتاق کربلا صورت پذیرد و مقدمات لازم برای استقرار نماینده اتاق در دفتر انجام شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان ادامه داد: گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی با کشور عراق در نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان دیده شده است و بر اساس آن گسترش همکاری‌ها به صورت عملیاتی در اتاق بازرگانی زنجان در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.