فعالیت بیش از ۳ هزار مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در کشور

معاون مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در سطح کشور فعالیت دارند.

بهزاد وحیدنیا گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در سطح کشور فعالیت دارند که خدمات روانشناختی و مشاوره‌های مختلف در جهت ارتقای سطح سلامت روان جامعه در این مراکز ارائه می‌شود.

معاون مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در همایش هفته سلامت روان با بیان اینکه در حال حاضر مراکز سلامت محلی هم فعال هستند؛ گفت:سازمان بهزیستی کشور بالغ بر ۵ هزار موسسه اجتماع محور را شکل داده و پایگاه‌های سلامت اجتماعی نیز در راستای ارئه خدمات به مردم فعالیت دارند.

وحیدنیا تصریح کرد: بدون شک خود مراقبتی نقش مهمی در ارتقای سلامت روان جامعه دارد که باید از سوی مردم جدی گرفته شود.

فعالیت ۸۵ مرکز مشاوره و پایگاه سلامت روان در اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت ۸۵ مرکز مشاوره و پایگاه سلامت روان اجتماعی در سطح استان اردبیل خبر داد و گفت: در شش ماه نخست سال جاری، مشاوران زیر نظر بهزیستی استان به بیش ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر، مشاوره داده‌اند.

حامد رضایی با اشاره به اینکه توانمندسازی مشاوران مراکز مشاوره و بهزیستی در اولویت قرار دارد، افزود: در طی هفته سلامت روان، کارگاه‌های آموزشی در راستای ارتقای سطح مسئولان مراکز مشاوره برگزار شد.

او گفت: هم استانی‌ها می‌توانند در تماس با سامانه ۱۴۸۰ این سازمان با نام صدای مشاور، خدمات مشاوره‌ای مورد نیاز خود را به صورت رایگان، دریافت کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.