رفیعی گفت:می‌توانستیم تور‌های جام جهانی را با کیفیت خوب با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان اجرا کنیم، اما با آشفته بازار مواجه شدیم.

حرمت‌الله رفیعی دبیر مجمع ملی تشکل‌های گردشگری کشور با اشاره به فرصتی که در جام جهانی از دست رفته و درایت و اقداماتی که برخی کشور‌های منطقه همچون عربستان برای جذب مسافران جام جهانی انجام داده‌اند و در مقابل این خبر اعلام شد که حتی یک مسافر جام جهانی در هتل‌های ایران، اتاق رزرو نکرده است، گفت: با توجه به اتفاقاتی که درباره بلیت تماشاچی‌ها افتاده، پیش‌بینی‌ها بر این است که پشت دروازه ایران بی‌درایتی رخ می‌دهد.

او با اشاره به تور‌های جام جهانی که در بازار قیمت آن از ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون است، افزود: بررسی کنید توری که ۵۰ میلیون فروخته شده تحت حمایت کجا بوده است. ما می‌توانستیم تور‌های جام جهانی را با کیفیت خوب به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان اجرا کنیم، اما این آشفته بازار در قیمت تور جام جهانی را  چه کسی یا کسانی به وجود آورده است؟ چرا هر بار در جام جهانی باید این مسئله را داشته باشیم؟! دولت چند جلسه خوب برای جام جهانی برگزار کرد، اما فدراسیون فوتبال همراه نبود.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران بیان کرد: برای جام جهانی فوتبال هر حرفی بزنیم خودزنی کرده‌ایم، چون دیگر زمان آن گذشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار