مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: کلیه خروجی‌های ۵۱ ایستگاه برق کلانشهر اهواز تا شعاع یک کیلومتری، با هدف افزایش ضریب پایداری شبکه برق اهواز شستشو داده شد.

عبدالحمیدعباس شیاری گفت: هرسال با توجه به اقلیم منطقه و نشست آلاینده‌ها روی شبکه، ضرورت دارد به شکل گسترده کار شست‌و شوی تجهیزات برق در راستای پایداری خطوط، پیش از نخستین بارندگی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و آب مقطر بدون اعمال خاموشی انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز می گوید: طبق برنامه ریزی انجام شده روزانه ۵۰ هزار لیتر آب مقطر برای شست‌وشوی طول خطوط فشار متوسط، توسط خودرو‌های پیشرفته مقره شو از نیروگاه رامین اهواز بارگیری و برای اجرای عملیات به محل‌های تعیین شده برای انجام عملیات اعزام می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تاکنون یک هزارو ۴۷۵ کیلومتر از شبکه برق فشار متوسط اهواز و همچنین هشت هزارو ۶۰۰ دستگاه ترانسفورماتور، با حضور گروه نگهداری و تعمیرات خط گرم به طور کامل با استفاده از آب مقطر شستشو و رفع آلایندگی شده است.

شیاری می گوید: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از اخلال در بازار، این عملیات شستشو در معابر پرتراکم، در روز‌های تعطیل انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار