استاندار قزوین گفت: مزیت‌های استان قزوین هنوز برای سرمایه گذاران شناخته شده نیست و اگر مزیت‌ها معرفی شوند به طور قطع سرمایه گذاران با اشتیاق بیشتری در استان فعالیت خواهند کرد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین با بیان اینکه برخی از سرمایه گذار‌ی‌ها در سطح کشور و استان مغفول مانده‌اند و باید بتوان آن‌ها را در استان اجرایی کرد، گفت: سرمایه گذاری در نصب دوربین ثبت جرائم رانندگی یکی از سرمایه گذاری‌هایی است که سرمایه کمی را هم نیاز دارد، ولی برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بسیار تاثیرگذار است و با توجه به اینکه استان قزوین جزو مسیر‌های پرحادثه کشور می‌باشد باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم.

اعلایی گفت: می‌توان با نصب دوربین‌های هوشمند در جاده‌های استان تمامی تخلفات رانندگی را ثبت کرده و در کاهش تصادفات جاده‌ای یک اقدام بسیار تاثیرگذار را انجام داد.

استاندار قزوین با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری در استان قزوین اضافه کرد: در برگزاری همایش، صرف برگزاری همایش ملاک نیست و برگزاری آن باید به گونه‌ای باشد که خروجی آن ورود سرمایه گذار به استان قزوین باشد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: به نظر می‌رسد باید چندین پروژه اصلی استان احصاء شود و در این همایش ارائه شود تا شاهد جذب سرمایه گذاران به استان قزوین باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار