فرمانده انتظامی استان فارس ایمان و توکل بر خدا را دو عامل اصلی ناکامی دشمنان ایران اسلامی در رسیدن به اهداف و نقشه‌های شوم خود عنوان کرد.

سردار رهام بخش حبیبی در جمع کارکنان دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه، گفت: ریشه همه حوادث و اغتشاشات رخ داده در کشور ما دشمنان این مرزوبوم هستند که نمی‌خواهند ایرانی قوی و آباد را ببینند.

او با اشاره به جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، گفت: در آن زمان هم همه کشور‌ها بر علیه ما شده بودند، ولی رزمندگان اسلام با وجود کمبود امکانات اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

فرمانده انتظامی استان فارس ایمان و توکل بر خدا را دو عامل اصلی ناکامی دشمنان ایران اسلامی در زمان جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: بر خلاف میل و خواسته دشمنان، خداوند بزرگ از جایی که آنان فکرش را هم نمی‌کردند، به کشور ما عزت و آبرو داد تا امروز فرزندان این خاک مقدس، عزت و افتخار داشته باشند.

سردار حبیبی گفت: امروز هم دشمنان ایران اسلامی با شیوه‌هایی دیگر به دنبال این هستند که با گرفتن ایمان و توکل بر خدا، نقشه‌های شوم خود را عملی سازند که در این مسیر نیز همچون گذشته ناکام خواهند ماند.

او در پایان بر لزوم بصیرت، شناخت دشمنان و داشتن وحدت برای پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران توسط آحاد و اقشار جامعه تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.