همایش «با گِل هرچی میخوای بساز و پرچم ایران رو بالا ببر»، امروز با حضور ۶۰۰ خانواده همزمان با هفته کودک در شهربابک برگزار شد.

حسین پورغریبشاهی، رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهربابک گفت: به مناسبت هفته کودک و همچنین ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و میلاد امام جعفرصادق (ع)، همایش با «گِل هرچی میخوای بساز و پرچم ایران رو بالا ببر» با شعار آبادی این خونه دست خودمونه در محل سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان شهربابک برگزار شد.

او با تأکید بر انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف برای تقویت هویت ایرانی و اسلامی در بین اقشار مختلف کشور به ویژه جوانان و نوجوانان افزود: در برنامه امروز، ۶۰۰ خانواده با فرزندانشان حضور داشتند.

پورغریبشاهی پرچم ایران را نمادی از هویت ایرانی و اسلامی دانست و بیان کرد: در برنامه امروز، مقداری گِل و پرچم در اختیار بچه‌ها قرار گرفت تا با کمک خانواده خود، سازه‌ای را تهیه کرده و پرچم ایران را بر روی آن به اهتزاز درآورند.

او تصریح کرد: این برنامه به همت اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی، آموزش و پرورش، مجتمع مس شهربابک و شهرداری شهربابک برگزار شد که مجری آن نیز جوانان مسجد امام رضا(ع) محله هاوشک بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار