آیت الله خاتمی پرچم هر کشوری را نماد آن کشور دانست و گفت: به آتش کشیدن پرچم مقدس ایران اسلامی از سوی اغتشاشگران به معنی مقابله با مردم است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در جمع فرماندهان و سربازان مرکز تربیت و آموزش شهید باهنر فراجا گفت: امنیت، آرامش و اقتصاد خوب نیاز هر جامعه بشری است و رشد هر کشوری از رهگذر امنیت است.

به گفته او، تقویت قوای مسلح یک اصل کلیدی و بسیار مهم و تضعیف قوای مسلح خیانت بزرگ به جامعه اسلامی است.

امام جمعه تهران می گوید: نیروی انتظامی برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه است و این نهاد در طول تاریخ این مرز و بوم به این اندازه مورد بی مهری قرارنگرفته بود.

آیت الله خاتمی گفت: همانند فتنه سال ۸۸ هدف اصل نظام بود و شعار علیه ولایت فقیه می‌دادند و عمق کینه خود را به اسلام، نظام و مردم نشان دادند و از سوی دیگر آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، سلطنت طلبان و منافقین تروریست هم از آن‌ها حمایت کردند.

نماینده مردم استان کرمان درمجلس خبرگان رهبری می گوید: در اغتشاشات اخیر با تحریک بیگانگان، با مسجد، قرآن و امامزاده سوزاندن و چادر از سر زن مسلمان کشیدن، اسلام را هدف قرار دادند، از سوی دیگر پرچم هر کشوری نماد آن کشور است و زمانی پرچم مقدس ایران اسلامی را به آتش کشیدند یعنی به مقابله با مردم ایستادند.

آیت الله خاتمی همچنین در شهرستان بردسیر در جمع مردم گفت: امروز هنوز، هم اردوگاه امام حسین (ع) و هم اردوگاه یزیدیان برپاست، پس مراقب باشید که در کدام اردوگاه قرار دارید و اغتشاشگران هفته گذشته در اردوگاه یزیدیان بودند و همان کار‌ها را با مردم کردند.

او ضمن اشاره به سخنان رئیس قوه قضاییه می گوید: هر کس در دل مردم ترس ایجاد کند باید به شدت با او برخورد شود و ما به منافقان و دشمنان می‌گوییم به لطف خدا این نظام باقی خواهد ماند و صبغه ولایی گرفتن و با ولایت ماندن یعنی صبغه الهی که مردم ما بعد از نماز جمعه ثابت کردند که رنگ ولایت دارند و با هم علیه منافقان و دشمنان این نظام هم صدا شدند.

آیت‌الله خاتمی همچنین امروز در جمع مردم جیرفت  هم با بیان اینکه دشمن می‌خواهد جامعه را ناامن نگه دارد، گفت: کار بی قانونی جرم است و در جمهوری اسلامی زدن یک تلنگر به هر کسی بدون مجوز قانون، جرم محسوب می شود؛ بنابراین باید همه کار را به دست مسئولان قضایی سپرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری می گوید: این اغتشاشات برای دفاع از آن خانمی که فوت کرد، نبوده است؛ چرا که شیوه ای منطقی نیست و روسای سه قوه قول پیگیری دادند و نتیجه هم اعلام می‌شود.

به گفته او، اغتشاشگران از یک سال پیش خود را برای اغتشاش آماده کرده بودند که در ابتدا خواستند با گرانی‌ها استارت اغتشاش را بزنند اما نتوانستند و با این قصه استارت زدند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار